Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 10, 2011

S.E.X.Y

semua org sexy..Kesexy-an terserlah dalam pelbagai cara, keadaan dan rupa..buat apa nak disorok sexy itu? sexy lah yang membuatkan insan2 lain tertarik dengan kamu..tidak perlu rasa rendah diri gila bila anda menunjuk kan sexy anda pada orang lain..trust me..anda memang hot..x kira lah anda perempuan mahupun lelaki..anda sexy dimata saya..

ada yang beranggapan bahawa mulut mereka sexy
ada yang terasa sexy bile melakukan pendedahan di tubuh mereka..

botak pun boleh dikategori kan sebagai saxy untuk sesetengah orang

yang bertindik satu muka pun sexy kata mereka.

so..jangan lah peduli kan sangat kata orang lain pada rupa kamu..if kamu rasa kamu sedy berbuat demikian teruskan niat anda..tiada siapa yang layak untuk judge anda..mereka yang suka judge adalah mereka yang miskin dengan hidup..apa hak mereka kan?? rasa sexy untuk diri anda..

handsome gila kan muka saya..ini lah muka sexy saya yang paling latest..saya tidak peduli apa yang anda nak cakap..saya maintain happy

No comments:

Post a Comment